Záruční, pozáruční servis produktů – Vělopolí okres Frýdek - Místek

Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Vělopolí.

1–3 firem z 3 nalezených Filtry

1TRUHLÁŘSTVÍ VLČEK s.r.o. - zahradní technika1 pobočka

4.6
★★★★★
★★★★★
(1)
11.9 km Raškovice 423, Raškovice
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Prodej a servis zahradní techniky.

2J&Pcomputers

4.5
★★★★★
★★★★★
(1)
14.9 km Jana Čapka 3093, Frýdek-Místek Bezdlužná

Firma nabízí servis výpočetní techniky přímo u zákazníka.

3VEDON COMPUTER

VEDON COMPUTER, se sídlem Hlavní třída 87, 738 01, Místek-Frýdek-Místek, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 1996. Předmětem podnikání je: Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a…


Záruční, pozáruční servis produktů – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Frýdek - Místek


Záruční, pozáruční servis produktů v lokalitě Vělopolí – detailní popis

Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.

Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.

Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.