Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Opava.
1–9 firem z 9 nalezených Filtry
Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit
Zabýváme se prodejem hasičské techniky a vybavení pro hasiče. Nabízíme vám hadice, proudnice, rozdělovače, motory, čerpadla a mnoho dalšího. U nás zakoupíte také vybavení pro požární sport. Součástí našich služeb je servis hasičské techniky.
Společnost zaměřená na prodej průmyslových armatur a elektrických servopohonů. Armatury a servophony opravujeme, repasujeme, modernizujeme.
Provoz oční optiky v Hlučíně. U nás najdete rozsáhlou nabídku dioptrických, slunečních, dětských a dalších druhů brýlí a doplňků. Naše firma nabízí služby v oboru oční optiky již od roku 1998. V současné době Vás přivítáme v provozovně v Hlučíně na ulici Čs. armády 6 (v červené budově vedle…
Nabízím záruční i pozáruční servis výpočetní techniky.
Provádíme záruční a pozáruční opravy plynových spotřebičů včetně servisu.
Prodej elektronických i mechanických vah s váživostí od 100 gramů do 100 tun. Provádění záručního i pozáručního servisu.
Zabýváme se prodejem, opravami a sestavováním jízdních kol. Provádíme záruční i pozáruční servis.
Zabýváme se prodejem PC sestav, PC komponentů, notebooků a příslušenství, počítačových sítí a WiFi, při výběru Vám rádi poradíme. Poskytujeme záruční i pozáruční servis výpočetní techniky, opravy tiskáren a kopírek. Provádíme tvorbu webových stránek, webhosting.
Provádím opravy PC a notebooků, odvirování, zrychlení, reinstalace systému, zálohu i obnovu dat, čištění a údržbu.
Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.
Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.
Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.
Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.