Záruční, pozáruční servis produktů – Nový Jičín

Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Nový Jičín.

1–3 firem z 3 nalezených Filtry

1MILAN HERÁK

MILAN HERÁK, se sídlem Závišice 298, 742 21, Kopřivnice, v okrese Nový Jičín a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 1992. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona …

2Karel Šigut, DiS.

Firma nabízí servis stolních počítačů a notebooků.

3ZAHRADA MARKET s.r.o.

4.5
★★★★★
★★★★★
(24)
Malostranská 40, Šenov u Nového…
Otevřeno od 8:00

Prodej zahradní techniky. Zajišťujeme záruční a pozáruční autorizovaný servis.


Záruční, pozáruční servis produktů – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Nový Jičín


Záruční, pozáruční servis produktů v lokalitě Nový Jičín – detailní popis

Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.

Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.

Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.