Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Uherské Hradiště.
1–10 firem z 18 nalezených Filtry
Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit
Specializujeme se na dodávky a montáže klimatizací, tepelných čerpadel, chladíren a mrazíren. Součástí našich služeb jsou servis a opravy klimatizací, servis a opravy tepelných čerpadel. Kontaktujte nás.
Nabízíme široký sortiment průmyslového osvětlení, včetně vnitřních svítidel, prachotěsných svítidel, LED pásků a veřejného osvětlení. Zajišťujeme technický servis a poradenství pro naše zákazníky.
Nabízíme komplexní řešení v oblasti montáže a instalace telekomunikačních systémů, jako jsou TV, SAT, WIFI, DIGI TV a také technického zabezpečení, jako jsou hromosvody, alarmy a webkamery. Naše služby zahrnují nejen prodej, ale také montáž a instalaci těchto zařízení.
Nabízíme široký výběr brýlí a sluneční brýle od známých značek. Zajišťujeme kompletní servis – opravy, úpravu, čištění a montáž brýlí. Poradíme s výběrem nejvhodnějších obrub a skel podle vašich potřeb a přání.
Zabýváme se prodejem, montáží a servisem centrálních vysavačů. Centrální vysavače HUSKY, určené pro byty, rodinné domy, vily, kanceláře; a komerční vysavače pro hotely a průmyslové prostory. Naše oblast působení je především okres Zlín, Uherské Hradiště, Hodonín a Břeclav.
Zabývám se prodejem i servisem hasicích přístrojů a hydrantů. Děláme také pravidelné revize na hasicí přístroje. Máme otevřeno každý všední den. V rámci našich služeb je i školení.
Dodáváme gastro zařízení pro veřejné kuchyně. Zajišťujeme montáž a servis gastro zařízení. V naší nabídce gastro zařízení nechybí varné spotřebiče, jako jsou sporáky, fritézy či trouby. S efektivním zvládnutím mytí špinavého nádobí vám pomohou praktické myčky.
Naše firma se specializuje na výrobu, servis a revize zvedací techniky. Vyrábíme mostové a portálové jeřáby, sloupové a konzolové otočné jeřáby, jeřábové dráhy, drapáky a další. Zajišťujeme také rekonstrukce, generální opravy a modernizace jeřábů.
Kompletní dodávky gastrozařízení. I nerez nábytek pro gastro, zdravotnictví. Dále projekty gastroprovozů od studie pro prováděcí projekt vč. konzultace na KHS. Dodávky i gastro technologie Zanussi Professional, Electrolux. Konvektomaty myčky,sporáky, fritézy.
Prodej paletových a vysokozdvižných vozíků. Dále nabídka kompletního záručního i pozáručního servisu a výroby atypických vozíků na zakázku. V nabídce máme i rudly, nízkozdvižné vozíky, vysokozdvižné vozíky jak ruční tak elektrické. Mimo jiné nabízíme vozíky s elektrickým pojezdem, jeřáby, váhy a…
Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.
Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.
Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.
Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.