Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Olomoucký kraj.
1–10 firem z 31 nalezených Filtry
Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit
Specializujeme se na prodej a servis čtyřkolek, včetně opravy a údržby. Nabízíme široký výběr čtyřkolek, příslušenství a náhradních dílů, s odborným poradenstvím a profesionálním přístupem ke každému zákazníkovi.
Naší hlavní činností je prodej, montáž a servis satelitní (SAT) a anténní techniky (TV). Montáž plochých TV a propojení AV zařízení. Naše společnosti poskytuje profesionální služby v oblasti řešení vašeho televizního a satelitního příjmu.
Poskytujeme kvalitní a spolehlivé služby v oblasti oprav, údržby a montáže automobilových komponentů. Specializujeme se na nezávislé vytápění a klimatizace, diagnostiku a náhradní díly. Naším cílem je vysoká spokojenost zákazníků.
Poskytujeme služby oprava, prodej, servis a výkup vysokozdvižných a přepravních vozíků všech typů a výrobců. Opravujeme drobnou manipulační techniku, paletové vozíky, nízkozdvižné vozíky, vysokozdvižné vozíky, regálové zakladače a terénní vozíky.
Pro Vaši potřebu nabízíme služby, které pokrývají celou oblast problematiky oboru. Jedná se hlavně o návrhy vhodného řešení výtahu, zpracování cenové nabídky, projekci zařízení, dodávku a montáž, provedení příslušných zkoušek, jakož i všechen potřebný související servis. Dále ve spolupráci…
Zabýváme se odbornou montáží veškeré stínící techniky, zejména horizontálních hliníkových žaluzií, vertikální žaluzií a sítí proti hmyzu. Poskytujeme záruční i pozáruční servis.
Stavební společnost Hroší stavby Morava a.s. se sídlem v Olomouci byla založena v roce 2009 jako člen českého stavebního holdingu enteria. Naše činnost se zaměřuje především na stavby kraje Olomouckého, Zlínského a Moravskoslezského. Práce provádíme vlastními kapacitami, samozřejmostí je i dodávání…
Nabízíme pozáruční servis a opravy notebooků všech značek dále pájení BGA. Specializujeme se na notebooky Acer, Asus, Fujitsu Siemens, HP, Sony, Dell.
Provádíme opravy a servis počítačů. Dále i zjištění závady, návrh řešení, odvirování, instalace antiviru a zrychlení systému, vyčištění notebooku nebo počítače, výměna komponentů, instalace nových komponentů, záloha a obnova dat. Pro Váš notebook nebo počítač bezplatně přijedeme.
Zaměřujeme se na prodej čerpací techniky, elektromotorů a armatur převážně pro průmyslové využití. Nabízíme záruční a pozáruční servis, opravy a poradenskou činnost.
Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.
Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.
Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.
Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.