Záruční, pozáruční servis produktů – Vyškov

Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Vyškov.

1–7 firem z 7 nalezených Filtry

Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit

Firma je podnikatelský subjekt který působí ve Vyškově v oblasti služeb pro domácnosti již od svého založení v roce 1997 a jeho tradice sahá již do počátku 90. let minulého století. Firma se po roce 2000 začala systematicky zabývat správou nemovitostí a realitní činností.

Poslat poptávku vrtilek.cz 517 333 777

Provádíme instalace vody a kanalizace, montáže vyhrazených plynových zařízení, topení a klimatizace. Naší prioritou je dobře odvedená práce a spokojený zákazník.

Poslat poptávku termo-cz.cz 544 227 211

Nabízíme opravy a rekonstrukce topných systémů a kotelen, dodávku a montáž plynových kotlů, zámečnické práce, obrábění kovů, svařování a další služby. Jsme schopni Vám poskytnout komplexní služby od poradenství, přes cenovou nabídku až po realizaci.

Poslat poptávku emalgona.cz 736 460 065

Mezi naše služby patří výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí. Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související…

Poslat poptávku 608 615 282

Navrhujeme klimatizaci na míru a provádíme odbornou montáž. Poskytujeme také záruční i pozáruční servis klimatizací.

Poslat poptávku klimapro.cz 608 832 875

Záruční, pozáruční servis produktů v lokalitě Vyškov – detailní popis

Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.

Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.

Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis. 

×

Online poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.