Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Jihomoravský kraj.
1–10 firem z 63 nalezených Filtry
Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit
TBS-Truck Bus Servis, a.s. nabízí kompletní servis autobusů, prodej originálních náhradních dílů k nákladním vozům, likvidaci autovraků, montáže a odborný servis. Prohlédněte si nabídku na našich internetových stránkách, kde nabízíme ojetá vozidla a městské autobusy. Mezi dalšími službami…
Zabýváme se prodejem traktorů a malotraktorů. K zemědělským strojům prodáváme širokou škálu přídavných zařízení, jako jsou pluhy, mulčovače, kultivátory atd. Nabízíme vám i kvalitní komunální techniku, jako jsou komunální traktory či travní sekačky. Poskytujeme servis traktorů a dalších…
Specializujeme se na opravy a prodej praček, chladniček, sporáků, myček, vestavěných spotřebičů a mrazáků. Poskytujeme také profesionální montáž klimatizací. Nabízíme rychlý a spolehlivý servis pro všechny vaše domácí spotřebiče.
Specializujeme se na výrobu a prodej pásových pil, pilových pásů a doplňků pro dřevozpracující průmysl. Nabízíme komplexní řešení pro vaši dřevozpracující firmu - od investice do nových strojů až po pravidelný servis a údržbu.
Jsme rodinná firma s dlouholetou tradicí v prodeji a servisu profesionálního ručního nářadí. Nabízíme široký sortiment nástrojů nejvyšší kvality pro dílnu i zahradu. Zajišťujeme také pronájem elektrického nářadí a opravy s pozáručním servisem.
Chironax je přední český poskytovatel zdravotnických přístrojů a technologií pro komplexní řešení v oblasti zdravotní péče. Nabízíme špičkové produkty, kvalitní servis a podporu pro nemocnice, kliniky a další zdravotnická zařízení po celé České republice.
Poskytujeme řešení v oblasti průmyslové automatizace a obrábění. Nabízíme širokou škálu strojů, nástrojů a služeb pro zvýšení efektivity a produktivity vašeho výrobního procesu. S našimi profesionálními technickými a poprodejními službami můžete počítat.
Firma byla založena v roce 1995 dvěma svářecími technology do té doby působícími ve firmě KRÁLOVOPOLSKÁ a.s. Brno. Hlavní náplní měla být obchodní činnost, ale i technicko poradenské služby vyplývající z předešlého působení obou jejich zakladatelů. Obchodní činnost byla založena především na…
Prodáváme transformátory proudu, měřicí přístroje sběrnicových systémů a komponentů pro rozvaděče Weigel, MBS, Woehner, Stego, měřicí, testovací a revizní přístroje Chauvin Arnoux, Beha, monitorovací systémové sítě Bender. Kvalita výrobku není pro nás jen definice konečné řady parametrů, ale…
Zabýváme se prodejem, realizací a servisem strojů a zařízení pro potravinářský průmysl. Nabízíme přibržďovací zařízení, délkové porcovací zařízení, řezací hlavy, tvarovače mletého masa, automatické oddělovací ventily, udírny, varné a zchlazovací komory a další.
Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.
Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.
Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.
Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.