Záruční, pozáruční servis produktů – Valašská Polanka okres Vsetín

Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Valašská Polanka.

1–4 firem z 4 nalezených Filtry

1Šnajdr Antonín- OPRAVY CHLADNIČEK, MRAZNIČEK

Nabízíme záruční a pozáruční servis chladniček, mrazniček, klimatizací a autoklimatizací značek: Zanussi, Calex, Candy, Electrolux, Gorenje, Samsung, AEG, Haier, Amica, Vestfrost, Eurotech, Snaige a jiných.

2BONA DOMUS VM, s.r.o.

BONA DOMUS VM, s.r.o., se sídlem Poláškova 17/6, 757 01, Valašské Meziříčí, v okrese Vsetín a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 55411, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2013. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem…

4HEPOS, spol. s r.o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(4)
25.7 km Masarykova 753, Valašské Meziříčí-… Bezdlužná

Specializujeme se na kovovýrobu, obrábění a svařování. Výroba nádrží, vzdušníků, chladičů, výměníků pro chemickou výrobu, sil, kontejnerů. Poskytujeme servis výrobků. Dále provozujeme půjčovnu mycích strojů a kompresorů. Vyrábíme dále vjezdové brány a vrata, potrubní rozvody, zakládací klíny,…


Záruční, pozáruční servis produktů – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Vsetín


Záruční, pozáruční servis produktů v lokalitě Valašská Polanka – detailní popis

Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.

Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.

Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis.