Call centra – Brno - město

Call centra nejsou pouze servisní oddělení, která obsluhují zákazníky. Jsou i strategickou součástí každé úspěšné firmy, jelikož mají velký vliv na obchodní výsledky firmy. Většina call center funguje 24/7. Přehled call center v lokalitě Brno - město.

1–3 firem z 3 nalezených Filtry

1LIVE Call s.r.o.

4.0
★★★★★
★★★★★
(2)
Běly Pažoutové 742/1, Brno-Komín Bezdlužná

LIVE Call s.r.o., se sídlem Běly Pažoutové 742/1, 624 00, Brno-Komín, v okrese Brno - město a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 101500, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2017. Pracuje u nás 10 - 19 zaměstnanců. …

2Database CZ, spol. s r.o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(1)
Říčanská 1381/21, Brno-Bystrc
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Database CZ, spol. s r.o., se sídlem Říčanská 1381/21, 635 00, Brno-Bystrc, v okrese Brno - město a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 30549, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 1998. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. …

3Link-in, a.s.

4.8
★★★★★
★★★★★
(8)
Bidláky 837/20, Brno-Štýřice Bezdlužná

Link-in, a.s., se sídlem Bidláky 837/20, 639 00, Brno-Štýřice, v okrese Brno - město a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. B 5831, Krajský soud v Brně. Právní forma Akciová společnost. Založení v roce 2009. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je:…


Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Brno - město


Call centra v lokalitě Brno - město – detailní popis

Call centra vyřizují nejrůznější požadavky zákazníků formou telefonního hovoru. Zaměření jednotlivých call center se odlišuje od jednotlivých společností. Operátoři call center musí být speciálně vyškoleni, aby byly kvalitní podporou pro klienty a co nejefektivněji vyřídili jejich požadavky.

Druhy call center

Podle nabízených služeb

  • Prodejní call centranejrozšířenější typ call center. Mohou být aktivní nebo pasivní. Aktivní telemarketing znamená, že operátoři volají klientům a nabízejí jim různé produkty nebo služby. Pasivní telemarketing spočívá v tom, že klienti sami volají operátorům a ti vyřizují jejich požadavky. 
  • Servisní call centra – tato call centra mají na starost vyřizování požadavků ohledně zakoupeného výrobku. Jedná se např. o technickou podporu.
  • Transakční call centra – slouží k vyřizování předem daných záležitostí. Jen se např. o telefonní bankovnictví. 
  • Informativní call centra – slouží k získání informací, např. informace o telefonních kontaktech.

Podle propojení s danou společností

  • Interní call centra – jsou pevnou součástí dané společnosti. Vyřizují telefonní hovory výhradně svých vlastních klientů.
  • Externí call centra – tato call centra poskytují své služby formou outsourcingu třetím stranám.
  • Smíšená call centra – jedná se o speciální typ outsourcingu. Pronajímatel poskytne své operátory, kteří jsou pak podřízeni přímo nájemci.