Administrativní služby – Krásensko okres Vyškov
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Krásensko.
1Ubytováno Roubenka Ruprechtov
Ubytováno Roubenka Ruprechtov, se sídlem Ruprechtov 273, 683 04, Ruprechtov, v okrese Vyškov a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 75054, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2012. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod…
2Prokešová Věra
Nabízím služby A-asistentky. Tato služba zahrnuje administrativní práce pro studenty, živnostníky, firmy i podnikatele.
3Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o. (pobočka Vyškov)1 pobočka
Nabízíme studium programů Veřejná správa, Administrativa justice, Personální řízení či Public Relations. Programy jsou tříleté denní a čtyřleté dálkové. Přijetí bez přijímacích zkoušek. Možnost studovat v Brně či Vyškově.
4CM ENGINEERING, spol. s r.o.
Nabízíme službu je systém elektronické dokumentace „SED“. Zabýváme se logistikou obchodně technické dokumentace pro firmy a společnosti.
5Bc. Hana Soldánová
Bc. Hana Soldánová, se sídlem Tyršova 324, 684 01, Slavkov u Brna, v okrese Vyškov a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2018. Předmětem podnikání je: Masérské, rekondiční a regenerační služby Výroba, obchod a služby…
6Te-Pro Silence, s.r.o. (pobočka Vážany nad Litavou)1 pobočka
Te-Pro Silence, s.r.o., se sídlem Vážany nad Litavou 289, 684 01, Vážany nad Litavou, v okrese Vyškov a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 76033, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2012. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Vyškov
Administrativní služby v lokalitě Krásensko – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce