Administrativní služby – Brno - město
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Brno - město.
1MOJE INTELIGENTNÍ ADMINISTRATIVA systém, s.r.o.
Nabízíme online software pro finančně poradenské a makléřské společnosti – MIA systém. Díky našemu administrativnímu softwaru získáte komplexní back office, ušetříte čas i peníze, ochráníte sebe i své poradce, nabídnete kvalitní služby a získáte osobní přístup.
2NOVOTNÝ s.r.o. - Regály a regálové systémy (Brno)8 poboček
Dodáváme a montujeme skladové systémy pro průmysl, obchod a administrativu. Nabízíme kompletní projektové a inženýrské služby. Regály, knihovní regály, obchodní, paletové, pevné, posuvné, vícepodlažní, knihovní regály, konzolové, policové, stojanové, nástěnné, univerzální ocelové skříně,…
3CLARUS PROFI, s.r.o.1 pobočka
Na úklidy se specializujeme už od roku 1995. Provádíme pravidelné jednorázové úklidy firem, komerčních prostorů, mytí oken či renovace podlah. Máme bohaté zkušenosti v uklízení tzv. čistých prostor, kde je kladen vysoký standard na hygienu.
4ÚKLIDOVÝ SERVIS HUDEČEK
Úklidová firma provádí pravidelné i jednorázové úklidy bytových i komerčních prostor včetně mytí oken, strojového čištění koberců, čalounění, garáží a výrobních hal. Vyklízení objektů, služby hodinového manžela, dodání, opravy i montáž žaluzií.
5Pohřební služba Harmonie s.r.o. (pobočka Brno - Černá pole)3 pobočky
Zajišťujeme kompletní pohřební služby. Zajistíme smuteční obřady, květinovou výzdobu, vytištění smutečního oznámení, řečníka, kněze, hudbu, veškerou administrativu. Zařizujeme sociální pohřby.
6SMART Office, s.r.o.1 pobočka
Komplexní služby pro oblast poskytování sídel v Office Centrech v Brně, Ostravě, Plzni, Praze a Bratislavě, virtuální kanceláře (pošta, faxy, telefony, administrativa), pronajímáme zasedací místnosti a plně vybavené kanceláře.
7DRING Consulting s.r.o.
Virtuální kancelář s nabídkou služeb: poskytování adresy pro účely umístění sídla společnosti 10 min. od centra města, pronájem konferenční místnosti, pronájem prostor pro školení, další administrativní služby, přebírání a přeposílání došlé pošty.
8INKAM, s.r.o. - pobočka Brno-Trnitá2 pobočky
Služby archivace, skartace, evidence, skenování, likvidace dokumentů, poradenství při zakládání správě nebo likvidace archivů, spisoven. Prodáváme archivní krabice, spony, obaly a pomůcky, spisová služba, správa dokumentů v praxi.
9Pohřební služba Harmonie s.r.o.3 pobočky
Zajišťujeme kompletní pohřební služby. V naší nabídce služeb naleznete smuteční obřady v obřadních síních, převozy zesnulých, květinovou výzdobu, vytištění smutečního oznámení, řečníka, kněze, smuteční hudbu, veškerou administrativu. Nabízíme varianty pohřbu. Vše potřebné v těžkých…
10BRNOOFFICE s.r.o.
Poskytujeme od roku 2009 jednoduchý, rychlý a levný způsob jak získat obchodní adresu s asistenčními službami ve velkém městě s minimálními náklady. Recepce BRNOOFFICE zajistí Vaší firmě veškerou administrativu, včetně přebírání pošty a kontaktu s úřady. Dále nabízíme krátkodobé pronájmy kanceláří…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Brno - město
Administrativní služby v lokalitě Brno - město – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce