Administrativní služby – Morava

Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Morava.

1–10 firem z 496 nalezených Filtry

1AVIAR cleaning company, s.r.o.

4.5
★★★★★
★★★★★
(3)
Dr. E. Beneše 1831…, Šumperk Bezdlužná Ověřená

Jsme odborníci na úklid. Nabízíme kompletní úklidové služby pro firmy i speciální úklidové práce. Zajišťujeme jak pravidelné, tak i jednorázové úklidy. Mezi naše další služby patří pronájem vysokozdvižných plošin.

2MOJE INTELIGENTNÍ ADMINISTRATIVA systém, s.r.o.

Údolní 1020/18a, Brno-Veveří Bezdlužná Ověřená

Nabízíme online software pro finančně poradenské a makléřské společnosti – MIA systém. Díky našemu administrativnímu softwaru získáte komplexní back office, ušetříte čas i peníze, ochráníte sebe i své poradce, nabídnete kvalitní služby a získáte osobní přístup.

3CLARUS PROFI, s.r.o.1 pobočka

2.0
★★★★★
★★★★★
(2)
Šumavská 524/31, Brno-Veveří Bezdlužná

Na úklidy se specializujeme už od roku 1995. Provádíme pravidelné jednorázové úklidy firem, komerčních prostorů, mytí oken či renovace podlah. Máme bohaté zkušenosti v uklízení tzv. čistých prostor, kde je kladen vysoký standard na hygienu.

4MDJ s.r.o.

Provozujeme skladování a také pronájmem skladu a dále i venkovních ploch a také nabízíme logistické služby. Děláme vedení skladové evidence. Pracovní aktivity společnosti jsou zaměřeny především na zásobování maloobchodních prodejen, jídelen veřejného stravování, školní jídelny, učiliště, gymnázia,…

5ÚKLIDOVÝ SERVIS HUDEČEK

4.1
★★★★★
★★★★★
(24)
Mášova 733/17, Brno-Veveří Bezdlužná

Úklidová firma provádí pravidelné i jednorázové úklidy bytových i komerčních prostor včetně mytí oken, strojového čištění koberců, čalounění, garáží a výrobních hal. Vyklízení objektů, služby hodinového manžela, dodání, opravy i montáž žaluzií.

6SMART Office, s.r.o.1 pobočka

5.0
★★★★★
★★★★★
(1)
Jaselská 940/23, Brno-Veveří Bezdlužná

Komplexní služby pro oblast poskytování sídel v Office Centrech v Brně, Ostravě, Plzni, Praze a Bratislavě, virtuální kanceláře (pošta, faxy, telefony, administrativa), pronajímáme zasedací místnosti a plně vybavené kanceláře.

7DRING Consulting s.r.o.

Virtuální kancelář s nabídkou služeb: poskytování adresy pro účely umístění sídla společnosti 10 min. od centra města, pronájem konferenční místnosti, pronájem prostor pro školení, další administrativní služby, přebírání a přeposílání došlé pošty.

8Pohřební služba Harmonie s.r.o.3 pobočky

1.0
★★★★★
★★★★★
(1)
Mikuláškovo nám. 1, Brno - Starý… Bezdlužná

Zajišťujeme kompletní pohřební služby. V naší nabídce služeb naleznete smuteční obřady v obřadních síních, převozy zesnulých, květinovou výzdobu, vytištění smutečního oznámení, řečníka, kněze, smuteční hudbu, veškerou administrativu. Nabízíme varianty pohřbu. Vše potřebné v těžkých…

9BRNOOFFICE s.r.o.

4.7
★★★★★
★★★★★
(17)
Králova 279/9, Brno-Žabovřesky
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Poskytujeme od roku 2009 jednoduchý, rychlý a levný způsob jak získat obchodní adresu s asistenčními službami ve velkém městě s minimálními náklady. Recepce BRNOOFFICE zajistí Vaší firmě veškerou administrativu, včetně přebírání pošty a kontaktu s úřady. Dále nabízíme krátkodobé pronájmy kanceláří…

10STABIL s.r.o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(4)
Hlinky 59/142c, Brno-Pisárky Bezdlužná

Poskytujeme projekční, poradenskou a znaleckou činnost ve stavebnictví se zaměřením na památky i jejich rekonstrukce či statické zajištění staveb. Hlavním předmětem podnikání firmy je i nadále stavebnictví a to zejména ve smyslu poskytování kompletních služeb laickým investorům v současných…


Administrativní služby – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách


Administrativní služby v lokalitě Morava – detailní popis

Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.

Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?

  • Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
  • Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou 
  • Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi

Výhody outsourcingu administrativy

  • Více času na zaměření se na klíčovou agendu
  • Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
  • Úspora personálních kapacit
  • Efektivní snížení nákladů
  • Zvýšení výnosů firmy
  • Zvýšení efektivity práce

Nevýhody outsourcingu administrativy

  • Závislost na externím dodavateli 
  • Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
  • Cizí pracovník ve firmě
  • Nutná zvýšená opatrnost a kontrola

Administrativní servis

  • Tisk, skenování, kopírování
  • Vyřizování telefonních hovorů
  • Vystavování faktur
  • Zpracování knihy jízd
  • Správa zasedacích místností
  • Zastupování na úřadech
  • Služby archivu a spisové služby
  • A další obvyklé administrativní práce