Administrativní služby – Morava
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Morava.
1AVIAR cleaning company, s.r.o.
Jsme odborníci na úklid. Nabízíme kompletní úklidové služby pro firmy i speciální úklidové práce. Zajišťujeme jak pravidelné, tak i jednorázové úklidy. Mezi naše další služby patří pronájem vysokozdvižných plošin.
2MOJE INTELIGENTNÍ ADMINISTRATIVA systém, s.r.o.
Nabízíme online software pro finančně poradenské a makléřské společnosti – MIA systém. Díky našemu administrativnímu softwaru získáte komplexní back office, ušetříte čas i peníze, ochráníte sebe i své poradce, nabídnete kvalitní služby a získáte osobní přístup.
3CLARUS PROFI, s.r.o.1 pobočka
Na úklidy se specializujeme už od roku 1995. Provádíme pravidelné jednorázové úklidy firem, komerčních prostorů, mytí oken či renovace podlah. Máme bohaté zkušenosti v uklízení tzv. čistých prostor, kde je kladen vysoký standard na hygienu.
4MDJ s.r.o.
Provozujeme skladování a také pronájmem skladu a dále i venkovních ploch a také nabízíme logistické služby. Děláme vedení skladové evidence. Pracovní aktivity společnosti jsou zaměřeny především na zásobování maloobchodních prodejen, jídelen veřejného stravování, školní jídelny, učiliště, gymnázia,…
5ÚKLIDOVÝ SERVIS HUDEČEK
Úklidová firma provádí pravidelné i jednorázové úklidy bytových i komerčních prostor včetně mytí oken, strojového čištění koberců, čalounění, garáží a výrobních hal. Vyklízení objektů, služby hodinového manžela, dodání, opravy i montáž žaluzií.
6SMART Office, s.r.o.1 pobočka
Komplexní služby pro oblast poskytování sídel v Office Centrech v Brně, Ostravě, Plzni, Praze a Bratislavě, virtuální kanceláře (pošta, faxy, telefony, administrativa), pronajímáme zasedací místnosti a plně vybavené kanceláře.
7DRING Consulting s.r.o.
Virtuální kancelář s nabídkou služeb: poskytování adresy pro účely umístění sídla společnosti 10 min. od centra města, pronájem konferenční místnosti, pronájem prostor pro školení, další administrativní služby, přebírání a přeposílání došlé pošty.
8Pohřební služba Harmonie s.r.o.3 pobočky
Zajišťujeme kompletní pohřební služby. V naší nabídce služeb naleznete smuteční obřady v obřadních síních, převozy zesnulých, květinovou výzdobu, vytištění smutečního oznámení, řečníka, kněze, smuteční hudbu, veškerou administrativu. Nabízíme varianty pohřbu. Vše potřebné v těžkých…
9BRNOOFFICE s.r.o.
Poskytujeme od roku 2009 jednoduchý, rychlý a levný způsob jak získat obchodní adresu s asistenčními službami ve velkém městě s minimálními náklady. Recepce BRNOOFFICE zajistí Vaší firmě veškerou administrativu, včetně přebírání pošty a kontaktu s úřady. Dále nabízíme krátkodobé pronájmy kanceláří…
10STABIL s.r.o.
Poskytujeme projekční, poradenskou a znaleckou činnost ve stavebnictví se zaměřením na památky i jejich rekonstrukce či statické zajištění staveb. Hlavním předmětem podnikání firmy je i nadále stavebnictví a to zejména ve smyslu poskytování kompletních služeb laickým investorům v současných…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Administrativní služby v lokalitě Morava – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce