Administrativní služby – Ostrava - město
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Ostrava - město.
1INKAM, s.r.o. (pobočka Ostrava-Slezská Ostrava)2 pobočky
Zaměřujeme se na služby archivace, skartace, evidence, skenování a likvidace dokumentů. Poskytujeme poradenství při zakládání, správě nebo likvidace archivů a spisoven či spisové služby a správu dokumentů v praxi. Dále prodáváme archivní krabice, spony, obaly a pomůcky.
2PERDUCO s.r.o.
Poskytujeme poradenskou a konzultační činnost v oblasti fondů EU a dalších národních dotačních zdrojů. Nabízíme kompletní přípravu projektové žádosti včetně podání projektu a pravidelný monitoring projektu.
3Energie EZE, institut pro hospodaření energií, s.r.o.
Poskytování energetického poradenství, služeb v oblasti dotační politiky, energetických auditů a štítků budov. Dále zajišťujeme zpracování a podávání žádostí o dotace.
4MonkeyData s.r.o.
Analytický nástroj pro e-shopy a budete mít své online podnikání pod kontrolou. Automaticky stahuje a analyzuje data ze všech zdrojů, které e-shopy používají ke svému podnikání.
5NBC Office a.s.
Nabídka správy a údržby nemovitostí. Poskytování administrativních služeb.
6Lucie Malá
Lucie Malá, se sídlem Nad Kapličkou 182, 742 83, Olbramice, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 1999. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského…
7Studia Bella
Studia Bella, se sídlem Junácká 300/86, 724 00, Ostrava-Stará Bělá, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2000. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je: Holičství, kadeřnictví…
8Jana Weiszová - IDEALE
Jana Weiszová - IDEALE, se sídlem Hořínůška 140, 747 66, Dolní Lhota, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2002. Předmětem podnikání je: Kosmetické služby Výroba, obchod a služby neuvedené v…
9TADYSPRAVISMOBIL.CZ
TADYSPRAVISMOBIL.CZ, se sídlem 28. října 821/269, 709 00, Ostrava-Mariánské Hory, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2002. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je: Výroba,…
10MasážeOVA.cz
MasážeOVA.cz, se sídlem Žofinská 233/10, 702 00, Ostrava-Moravská Ostrava, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2003. Předmětem podnikání je: Silniční motorová doprava - nákladní provozovaná…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Ostrava - město
Administrativní služby v lokalitě Ostrava - město – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce