Administrativní služby – Kaňovice okres Frýdek - Místek
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Kaňovice.
1Adámek Lukáš, Ing. - ALPLUS1 pobočka
Zaměřuji se na interní i externí prověrky procesů a systémů řízení dle požadavků zákazníka. Nabízím služby v oblasti auditování, outsourcing správy dokumentace či řízení a aktualizaci registrů, hlídání a zajišťování termínů legislativních školení.
2HOLLEN CZ s.r.o.1 pobočka
HOLLEN CZ s.r.o., se sídlem Černá cesta 3549, 738 01, Frýdek-Místek, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 157357, Městský soud v Praze. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2009. Pracuje u nás 100 - 199…
3P.K.L. Holding, s.r.o.
Zabýváme se archivními službami. Nabídka spisových služeb.
4ISURF CAFE
ISURF CAFE, se sídlem Zámecké nám. 1251, 738 01, Frýdek-Frýdek-Místek, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2001. Předmětem podnikání je: Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin Výroba,…
5Dana Hájková - Paskov
Dana Hájková, se sídlem Bělská 939, 739 21, Paskov, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2011. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona …
6LUCY´S NAIL1 pobočka
LUCY´S NAIL, se sídlem náměstí Svobody 1, 738 01, Frýdek-Místek, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2008. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3…
7Andaler System s.r.o.
Firma zaměřená na realitní a administrativní služby.
8Hodinový manžel Jaroslav Černý
Hodinový manžel Jaroslav Černý, se sídlem Vyšní Lhoty 305, 739 51, Vyšní Lhoty, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 1996. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1…
9Noemi Lisníková
Noemi Lisníková, se sídlem Gruntovní 375, 739 44, Brušperk, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2001. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského…
10Okapi Studio
Okapi Studio, se sídlem Ferdiše Duši 1202, 739 11, Frýdlant nad Ostravicí, v okrese Frýdek - Místek a v kraji Moravskoslezský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 73072, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2018. Předmětem podnikání je:…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Frýdek - Místek
Administrativní služby v lokalitě Kaňovice – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce