Administrativní služby – Javorník okres Hodonín
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Javorník.
1JAGR BAND
JAGR BAND, se sídlem Velká nad Veličkou 438, 696 74, Velká nad Veličkou, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2010. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského…
2Radim Hoňka (pobočka Veselí nad Moravou)
Radim Hoňka, se sídlem Kollárova 1669, 698 01, Veselí nad Moravou, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2012. Předmětem podnikání je: Hostinská činnost Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin…
3Bystřický a spol., s.r.o.1 pobočka
Naším oborem je nabídka internetových služeb, grafických návrhů a tvorby aplikací. Tisk propagačních materiálů. Registrace a administrativní správa domén.
4Pavka Jan- Pohřební služba
Nabízíme pohřební služby. Zajišťujeme převoz zesnulého, obřad, pohřeb a uložení, administrativní činnost, tisk parte.
5Kaňák Revestr, s.r.o.
Kaňák Revestr, s.r.o., se sídlem Jiřího z Poděbrad 978, 696 62, Strážnice, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 101499, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2017. Pracuje u nás 25 - 49 zaměstnanců. …
6Nutsman s.r.o.
Nutsman s.r.o., se sídlem Stará 817, 696 42, Vracov, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 102982, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2017. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je:…
7Lukáš Nevřivý
Lukáš Nevřivý, se sídlem Písečná 1426, 696 42, Vracov, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2008. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Více…
8DevelopTEC Hodonín, s.r.o.
Naším oborem je pronájem komerčních, výrobních a administrativních prostor i skladů.
9Hana Vašíčková
Hana Vašíčková, se sídlem Nádražní 1690, 696 03, Dubňany, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2010. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Péče o…
10(R)tattoo studio
(R)tattoo studio, se sídlem třída Komenského 51/8, 697 01, Kyjov, v okrese Hodonín a v kraji Jihomoravský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2010. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Hodonín
Administrativní služby v lokalitě Javorník – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce