Marketingový průzkum, výzkum trhu – Zlínský kraj
Základem každého marketingového rozhodnutí jsou přesné a spolehlivé informace. Díky marketingovému výzkumu trhu tak získáte mnoho informací potřebných pro váš podnik a jeho tržně orientované řízení. Firmy zabývající se výzkumem trhu v lokalitě Zlínský kraj.
1Algoritma, s.r.o.
Algoritma, s.r.o., se sídlem Tř. Maršála Malinovského 884, 686 01, Uherské Hradiště-Sady, v okrese Uherské Hradiště a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 83292, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2013. Předmětem…
Marketingový průzkum, výzkum trhu – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Marketingový průzkum, výzkum trhu v lokalitě Zlínský kraj – detailní popis
Marketingový výzkum trhu poskytuje potřebné informace, které pomáhají marketingovým manažerům rozpoznávat a reagovat na marketingové příležitosti a hrozby. Zahrnuje specifikaci, shromažďování, analýzu a interpretaci informací sloužících jako podklad pro rozhodování v procesu marketingového řízení.
Marketingový výzkum trhu je cenným nástrojem, který lze využít při zakládání nové firmy, zavádění nového výrobku na trh, expandaci na nový trh, pro zisk informací o tom, jak si vede konkurence atd. Díky marketingovému výzkumu trhu lze zjistit, kde jsou mezery na trhu, o jaké produkty je zájem, proč nejsou zákazníci spokojení, jaké produkty nabízí konkurence, kolik stojí produkty konkurence a mnoho dalšího.
Typy marketingového průzkumu trhu
- Primární průzkum trhu – spočívá v jednání s lidmi. K jeho metodám patří dotazník, rozhovor nebo mystery shopping.
- Sekundární průzkum trhu – spočívá ve shromáždění a analýze dat, které jsou k dispozici. Jedná se např. o analýzu webu, průzkum veřejně přístupných zdrojů, zisk údajů z analytických nástrojů atd.
- Kvantitativní průzkum trhu – zahrnuje stovky až tisíce respondentů, aby zachytil názory i chování lidí co nejvíce standardizovaně.
- Kvalitativní průzkum trhu – umožňuje hlubší poznání chování lidí a jejich názorů, postojů a preferencí.
Fáze marketingového průzkumu trhu
- Definování marketingového problému a cílů průzkumu
- Sestavení plánu průzkumu
- Shromáždění informací
- Statistické zpracování a analýza dat
- Prezentace výsledků