Marketingový průzkum, výzkum trhu – Morava

Základem každého marketingového rozhodnutí jsou přesné a spolehlivé informace. Díky marketingovému výzkumu trhu tak získáte mnoho informací potřebných pro váš podnik a jeho tržně orientované řízení. Firmy zabývající se výzkumem trhu v lokalitě Morava.

1–10 firem z 16 nalezených Filtry

1netpromotion group s.r.o. (pobočka Brno)3 pobočky

4.6
★★★★★
★★★★★
(26)
Heršpická 813/5, Brno-střed
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná Ověřená

Využijte potenciál online světa. Svěřte svůj web do rukou týmu profesionálů v online marketingu. Pomocí špičkových nástrojů hravě pomůžeme zvýšit hodnotu Vašeho webu. Na základě Vašich potřeb zvolíme optimální mix služeb tak, aby Vaše stránky plnily Vaše požadavky. A když by to náhodou nešlo,…

2BUILDING CZ s.r.o.

3.1
★★★★★
★★★★★
(1)
Nopova 3611/52, Brno-Židenice Bezdlužná

Provádíme správu a údržbu nemovitostí. Nabízíme činnost v oblasti marketingu a marketingových průzkumů trhu. Zabýváme se výrobou reklamních předmětů a poradenské služby v oblasti dotací. Provozujeme ubytovnu, kapacita 80 lůžek.

3Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků

Vinařská 965/6, Brno
Dnes už má zavřeno

Naše asociace působí v oblasti zdravotnických prostředků. Podporujeme české výrobce a dodavatele, kteří dodávají kvalitní produkty a služby.

4MAR-EKON s.r.o. - řízení vaší firmy

Kociánka 8/10, Brno Bezdlužná

Pomáháme firmám prosadit se na trhu - marketing, ekonomika, účetnictví, ale i obchod, administrativa a lidské zdroje.

5AUGUR Consulting s.r.o.

Společnost AUGUR Consulting, kterou v roce 1996 založil sociolog Marián Svoboda, je profesionální českou agenturou, která svým klientům nabízí již dvacet let komplexní služby v oblasti realizací výzkumů a průzkumů sociologického typu, výzkumů veřejného mínění, průzkumů a výzkumů trhu,…

61. CORY CZ spol. s r.o.

Naše společnost je na českém trhu od roku 2003, a v postupném vývoji zahraničního obchodu se ustálila na oblast Číny a Jižní Korei. Snažíme se zajistit produktový cíl s asijským výrobními možnostmi. Od roku 2014 jsmesoučástí obchodní sítě NEW FUTURE GROUP.

7Mynářová Lenka, Ph.Dr.- DATAMAR Ostrava

3.2
★★★★★
★★★★★
(11)
28. října 1142/168, Ostrava Bezdlužná

Provádíme marketingové výzkumy a analýzy. Pořádáme individuální kurzy na míru. Poskytujeme poradenství v oblasti marketingu a market intelligence.

8istatistika.cz

istatistika.cz, se sídlem Záhumenní 2381/46, 708 00, Ostrava-Poruba, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2000. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3…

9Algoritma, s.r.o.

Tř. Maršála…, Uherské Hradiště…
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Algoritma, s.r.o., se sídlem Tř. Maršála Malinovského 884, 686 01, Uherské Hradiště-Sady, v okrese Uherské Hradiště a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 83292, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2013. Předmětem…

10Uhlířová Eva

Provádíme tvorbu marketingových plánů i také průzkum trhu a zprostředkováním reklamních služeb.


Marketingový průzkum, výzkum trhu – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách


Marketingový průzkum, výzkum trhu v lokalitě Morava – detailní popis

Marketingový výzkum trhu poskytuje potřebné informace, které pomáhají marketingovým manažerům rozpoznávat a reagovat na marketingové příležitosti a hrozby. Zahrnuje specifikaci, shromažďování, analýzu a interpretaci informací sloužících jako podklad pro rozhodování v procesu marketingového řízení.

Marketingový výzkum trhu je cenným nástrojem, který lze využít při zakládání nové firmy, zavádění nového výrobku na trh, expandaci na nový trh, pro zisk informací o tom, jak si vede konkurence atd. Díky marketingovému výzkumu trhu lze zjistit, kde jsou mezery na trhu, o jaké produkty je zájem, proč nejsou zákazníci spokojení, jaké produkty nabízí konkurence, kolik stojí produkty konkurence a mnoho dalšího. 

Typy marketingového průzkumu trhu

  • Primární průzkum trhu – spočívá v jednání s lidmi. K jeho metodám patří dotazník, rozhovor nebo mystery shopping.
  • Sekundární průzkum trhu – spočívá ve shromáždění a analýze dat, které jsou k dispozici. Jedná se např. o analýzu webu, průzkum veřejně přístupných zdrojů, zisk údajů z analytických nástrojů atd.
  • Kvantitativní průzkum trhu – zahrnuje stovky až tisíce respondentů, aby zachytil názory i chování lidí co nejvíce standardizovaně. 
  • Kvalitativní průzkum trhu – umožňuje hlubší poznání chování lidí a jejich názorů, postojů a preferencí. 

Fáze marketingového průzkumu trhu

  1. Definování marketingového problému a cílů průzkumu
  2. Sestavení plánu průzkumu
  3. Shromáždění informací
  4. Statistické zpracování a analýza dat
  5. Prezentace výsledků