Marketingový průzkum, výzkum trhu – Moravskoslezský kraj

Základem každého marketingového rozhodnutí jsou přesné a spolehlivé informace. Díky marketingovému výzkumu trhu tak získáte mnoho informací potřebných pro váš podnik a jeho tržně orientované řízení. Firmy zabývající se výzkumem trhu v lokalitě Moravskoslezský kraj.

1–7 firem z 7 nalezených Filtry

11. CORY CZ spol. s r.o.

Naše společnost je na českém trhu od roku 2003, a v postupném vývoji zahraničního obchodu se ustálila na oblast Číny a Jižní Korei. Snažíme se zajistit produktový cíl s asijským výrobními možnostmi. Od roku 2014 jsmesoučástí obchodní sítě NEW FUTURE GROUP.

2Mynářová Lenka, Ph.Dr.- DATAMAR Ostrava

3.2
★★★★★
★★★★★
(11)
28. října 1142/168, Ostrava Bezdlužná

Provádíme marketingové výzkumy a analýzy. Pořádáme individuální kurzy na míru. Poskytujeme poradenství v oblasti marketingu a market intelligence.

3istatistika.cz

istatistika.cz, se sídlem Záhumenní 2381/46, 708 00, Ostrava-Poruba, v okrese Ostrava - město a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2000. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3…

4Mgr. Bc. Radek Přepiora - SKY-Tech, SKY PRODUCTION

Zajišťujeme pořádání kulturních, PR a reklamních akcí včetně zprostředkování obchodů. Dále se věnujeme poradenské činnosti v oblasti marketingu, průzkumu trhu, projektových strategií, analýz, článků, knih, publicistiky, politologie, historie, společenských věd a filosofie.

5Media Tenor, spol. s r. o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(10)
Nádražní 923/118, Ostrava-Moravská… Bezdlužná

Zabýváme se zpracováním mediálních analýz, obsahových výzkumů zpravodajství, publicistiky a diskusních pořadů. Dále zajišťujeme monitoring online médií, sociálních sítí a diskusí.

6Crest Communications Ostrava s.r.o.

4.0
★★★★★
★★★★★
(1)
Dr. Maye 468/3, Ostrava-Mariánské…
Otevřeno do 17:00
Bezdlužná

Poskytujeme komplexní služby Public Relations zahrnující poradenství, krizovou komunikaci či řízení a organizaci PR programů. Dále zajišťujeme marketingovou a interní komunikaci, médiatréninky, pořádání událostí, filantropii a sponzoring.

7D3Business Consulting s.r.o.

Poskytujeme vzdělávání a poradenství pro zefektivnění obchodu, servisu a marketingu včetně poradenství k implementaci CRM. Zabýváme se vývojem a implementací informačních systémů či zajišťujeme datové integrace a aplikace hostujeme na našem profesionálním datovém centru.


Marketingový průzkum, výzkum trhu – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách


Marketingový průzkum, výzkum trhu v lokalitě Moravskoslezský kraj – detailní popis

Marketingový výzkum trhu poskytuje potřebné informace, které pomáhají marketingovým manažerům rozpoznávat a reagovat na marketingové příležitosti a hrozby. Zahrnuje specifikaci, shromažďování, analýzu a interpretaci informací sloužících jako podklad pro rozhodování v procesu marketingového řízení.

Marketingový výzkum trhu je cenným nástrojem, který lze využít při zakládání nové firmy, zavádění nového výrobku na trh, expandaci na nový trh, pro zisk informací o tom, jak si vede konkurence atd. Díky marketingovému výzkumu trhu lze zjistit, kde jsou mezery na trhu, o jaké produkty je zájem, proč nejsou zákazníci spokojení, jaké produkty nabízí konkurence, kolik stojí produkty konkurence a mnoho dalšího. 

Typy marketingového průzkumu trhu

  • Primární průzkum trhu – spočívá v jednání s lidmi. K jeho metodám patří dotazník, rozhovor nebo mystery shopping.
  • Sekundární průzkum trhu – spočívá ve shromáždění a analýze dat, které jsou k dispozici. Jedná se např. o analýzu webu, průzkum veřejně přístupných zdrojů, zisk údajů z analytických nástrojů atd.
  • Kvantitativní průzkum trhu – zahrnuje stovky až tisíce respondentů, aby zachytil názory i chování lidí co nejvíce standardizovaně. 
  • Kvalitativní průzkum trhu – umožňuje hlubší poznání chování lidí a jejich názorů, postojů a preferencí. 

Fáze marketingového průzkumu trhu

  1. Definování marketingového problému a cílů průzkumu
  2. Sestavení plánu průzkumu
  3. Shromáždění informací
  4. Statistické zpracování a analýza dat
  5. Prezentace výsledků