Řezání betonových vozovek – Olomouc
Řezání betonových vozovek se provádí speciálními řezači, díky kterým je vozovka zůstavající na svém místě nenarušena. Využívá se k oddělení částí vozovek, vytvoření dilatačních spár a komůrek. Firmy provádějící řezání vozovek v lokalitě Olomouc.
1OPS Olomoucké pozemní stavby s.r.o.1 pobočka
Jsme stavební firma s více než 16letými zkušenostmi v oboru. Naší specializací jsou realizace pozemních staveb, zejména průmyslová výstavba, výstavba bytových a rodinných domů a výstavba ČOV. Provádíme i rekonstrukce. Mezi naše další služby patří jádrové vrtání, řezání betonů, zemní práce…
2OAT,s.r.o. (pobočka Olomouc)2 pobočky
Provádíme opravy silnic, především trhlin či pracovních spojů. Izolace asfaltových vozovek a těsnění spár mostních objektů.
3BOHEMIA ASFALT, s.r.o. (pobočka Velká Bystřice)20 poboček
Zabýváme se výrobou a dodáváme všechny druhy asfaltových směsí. Recyklace vybouraných asfaltových a betonových konstrukcí.
4David Zlámal - PREFATRANS
Zajišťujeme nákladní dopravu a spedici. Vyrábíme betonové prvky, silniční i stropní panely, desky, opěrné stěny tvaru T a L, překlady či ztracené bednění. Provádíme projekci, montáž stropních i silničních panelů a opěrných stěn, řezání a jádrové vrtání železobetonu.
Řezání betonových vozovek – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Olomouc
Řezání betonových vozovek v lokalitě Olomouc – detailní popis
Řezání betonových povrchů se provádí nejčastěji velkými americkými řezači spár s hydrostatickým pojezdem. Drobné dořezy se provádí lehkým řezačem, nejčastěji české nebo německé výroby. Řezač spár, někdy označován i jako řezačka spár, spárová řezačka nebo spárová pila, se používá nejen k řezání betonových vozovek, ale i asfaltových vozovek. Tento stroj může mít spalovací nebo elektrický motor a může být s ručním nebo motorickým posunem. Osazen je diamantovým řezným kotoučem, který umožňuje velmi přesné řezy povrchů bez otřesů.
K čemu slouží řezání vozovek?
- K oddělení stávající části vozovky od části, která bude odstraněna – oddělení probíhá tak, aby nebyla narušena ta část vozovky, která zůstává. Používají se k tomu řezače spár s diamantovými kotouči.
- K vytvoření dilatačních spár (praskání betonu) – jedná se o mezery, které předcházejí prostorovým změnách způsobených teplotou nebo vnějšími silami.
- K vytvoření komůrky a následnému zalití asfaltovou hmotou – řezání se zde využívá k sanaci trhlin a prasklin. Vytvoří se komůrky, které se následně zalijí asfaltovou hmotou. Tento způsob chrání ošetřené trhliny před nepříznivými vlivy i před jejich obnovováním.