Virtuální kancelář – Olomoucký kraj
Potřebujete pro své podnikání prestižní adresu? Pracujete z domova a nechcete uvádět svou soukromou adresu ve veřejně dostupných rejstřících? Pak je pro vás virtuální sídlo ideálním řešením. Poskytovatelé virtuálních kanceláří v lokalitě Olomoucký kraj.
1KAŠTANKA OFFICE s.r.o.
Nabízíme vám zřízení virtuálního sídla firmy, umístění provozovny a adresy trvalého pobytu za velmi příznivé ceny. Mezi naše další služby patří pronájem zasedací místnosti, pronájem kanceláří a založení společnosti.
23D virtuální prohlídky - natáčení dronem Olomouc
Focení z dronu a natáčení dronem, 3D vizualizace, fotografování nemovitostí, fotorealistické vizualizace, videoprohlídky nemovitostí a další služby.
3SEAT COMPANY s.r.o.
SEAT COMPANY s.r.o., se sídlem kpt. Nálepky 962/13, 779 00, Olomouc, v okrese Olomouc a v kraji Olomoucký kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 62330, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2015. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem…
Firmy v dalších lokalitách
Virtuální kancelář v lokalitě Olomoucký kraj – detailní popis
Každá firma musí mít své sídlo/svoji adresu, která je zapsána v obchodním rejstříku. To nařizují zákony platné v České republice. Sídlo firmy může být i virtuální. Právnické osoby i osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) mohou do obchodního rejstříku uvést jako sídlo své firmy pronajatou adresu, a tak nemusí vlastnit žádnou kancelář fyzicky.
Služba virtuální kanceláře zahrnuje: vydání souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti, označení budovy štítkem v souladu se zákonem, označení poštovní schránky štítkem společnosti, aktuální elektronický výpis z katastru nemovitostí k danému sídlu, veškerou smluvní dokumentaci (smlouvu o poskytnutí sídla), pravidelné vyzvedávání došlé pošty, upozornění na přijatou poštu e-mailem a možnost vyzvednutí přijaté pošty v naší provozovně.
Výhody virtuálních kanceláří
- Zisk umístění sídla společnosti na lukrativní adrese nejen v Praze, ale po celé České republice
- Možnost scházet se s klienty na pronajaté adrese
- Možnost využít skutečně vybavenou kancelář nebo zasedací místnost
- Úspora financí oproti pronájmu fyzické kanceláře
- O chod kanceláře se stará její poskytovatel
- Přebírání a skenování pošty poskytovatelem
- Možnost využití denní recepce, telefonního servisu nebo osobní asistentky
- Není potřeba obcházet úřady a zabývat se administrativou