Díly řízení – Brno - venkov
Žádný vůz se neobejde bez řízení. Účelem systému řízení je změnit úhel předních kol vozu, aby řidič mohl změnit směr jízdy. V osobních vozech se využívá několik typů řízení – hřebenové, maticové a šnekové. Přehled prodejců dílů řízení v lokalitě Brno - venkov.
1Antonín Pexa- AP diesel servis
Provádíme veškerý servis a opravy motorů CUMMINS. Prodej náhradních dílů, kompletní sortiment filtrů FLEETGUART. Diagnostika elektronicky řízených motorů CUMMINS - AVIA, DAF.
2GRANDE s.r.o.1 pobočka
Jsme autodoprava s dlouholetou tradicí působící na trhu více než 23 let. Hlavní náplní naší činnosti je vnitrostátní, mezinárodní a chladírenská doprava: pick-up, dodávková, nákladní, osobní a autobusová autodoprava, dále také, půjčovna a prodej obytných vozů a karavanů, auto-pneu servis, čištění…
3Autodoprava Smíšovský s.r.o.
NEJLEVNĚJŠÍ AUTOPŮJČOVNA V BRNĚ! Nabídka autodopravy a stěhování. Provozujeme vnitrostátní a mezinárodní zasilatelství. Prodej náhradních dílů na vozidla Mercedes – Benz, zastupování v celním řízení, nákladní vnitrostátní i mezinárodní autodopravu, pneuservis.
4OllRISK service, s.r.o.
OllRISK service, s.r.o., se sídlem Nádražní 249, 667 01, Židlochovice, v okrese Brno - venkov a v kraji Jihomoravský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 64155, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2009. Předmětem podnikání je: výroba, obchod…
Díly řízení – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Brno - venkov
Díly řízení v lokalitě Brno - venkov – detailní popis
Řízení je nedílnou součástí každého automobilu, jelikož musí zajistit natočení kol do rejdu (změna směru jízdy), natočení kol takovým způsobem, aby každé z nich opisovalo daný poloměr zatáčení a v neposlední řadě zvětšit silový moment při ovládání a tím zmenšit ovládací sílu na volant.
Řízení se skládá z těchto částí: hřídel volantu, převodovka řízení, hlavní páka řízení, řídicí tyč, spojovací řídicí tyč a řídicí páka spojovací tyče.
Druhy řízení automobilu
Podle způsobu ovládání
- Přímé ovládání – působí na něj pouze síla řidiče
- Posilové ovládání – síla řidiče je doplňována posilovačem řízení
Podle druhu ovládacího prvku
- Volantové – ovládané za pomoci volantu
- Řidítkové – ovládané za pomoci řídítek (dvouramenné páky)
- Pákové – ovládané za pomoci ruční (jednoramenné) páky
Podle druhu převodu
- Hřebenová převodovka – skládá se z hřebenové (ozubené) tyče a ozubeného pastorku. Její výhodou je přesné řízení, konstrukční jednoduchost a to, že nevyžaduje seřizování. Hřebenová převodovka má i nevýhodu a tou je přenos rázů do řízení.
- Maticová převodovka – matice se při otáčení šroubu pohybuje po závitu šroubu. Přes kulisu se její pohyb převádí na hlavní páku řízení. K jejím výhodám patří velký silový převod a k nevýhodám nutnost seřizování, velké třecí odpory a složitá konstrukce.
- Šneková převodovka – existuje několik typů, a to s ozubeným segmentem, s kolíkem, s globoidním šnekem a s kladkou a globoidním šnekem. Vyniká velkým převodem a malou ovládací silou. K jejím nevýhodám patří nutnost seřizování a náročná výroba soukolí.