Záruční, pozáruční servis produktů – Olbramice okres Ostrava - město

Koupili jste si v obchodě, ať už kamenném nebo internetovém, nějaké zboží, které po určité době používání začalo mít vady? Pokud je vaše zboží v záruční době, tak ho můžete reklamovat. Firmy poskytující záruční servis produktů v lokalitě Olbramice.

1–5 firem z 5 nalezených Filtry

Poptat více firem Vyberte firmy Zrušit

2 KONCZANKA CZ s.r.o.

Zabýváme se výrobou a distribucí přírodní pramenité vody Konczanka ve vratných plastových barelech. Poskytujeme vám i prodej nebo pronájem výdejníků vody. Mezi naše další služby patří sanitace výdejníků a záruční i pozáruční servis výdejníků. Nově nabízíme přírodní limonády v KEG sudech.

Poslat poptávku konczanka.cz 608 826 560

Firma prodává oční optiku. Zhotovení a opravy brýlí. Bohatý výběr obrub a čoček.

Poslat poptávku 596 126 404

Poskytujeme komplexní pozáruční servis oken a dveří, včetně prodeje a montáže interiérové stínící techniky, detektorů kouře a plynu, a také prodej a instalaci klimatizačních jednotek. Naše služby jsou zaměřeny na zajištění dlouhodobé funkčnosti a spokojenosti zákazníků.

Poslat poptávku ekodoma.cz 555 444 367

Dodáváme vám tepelná čerpadla, rekuperace vzduchu, podlahové topení a fotovoltaické a solární panely. Součástí našich služeb jsou odborné montáže a servis. Rádi vám také pomůžeme s vyřízením dotací. Kontaktujte nás! Navrhneme vám úsporné řešení na míru.

Poslat poptávku tckuchar.cz 605 918 773

Záruční, pozáruční servis produktů v lokalitě Olbramice – detailní popis

Kromě záruky existuje i zákonná odpovědnost za vady, přičemž právní režim těchto institutů je rozdílný. Tyto pojmy jsou veřejností často považovány za synonyma. Jak už název napovídá, zákonná odpovědnost za vady je dána zákonem. Na základě odpovědnosti za vady lze právo z vadného plnění uplatnit obecně do 6 měsíců od koupě. Pokud se jedná o spotřební zboží, reklamační lhůta je prodloužena na 24 měsíců. Podnikatelé mohou zakoupené zboží reklamovat pouze do 6 měsíců od jeho koupě.

Prodávající se zárukou zaručuje, že zakoupené zboží bude způsobilé pro předem dané použití, a že si zachová své předem dané vlastnosti po určitou dobu. Záruka tedy vzniká na základě dohody smluvních stran, nikoliv ze zákona. V praxi se bude jednat o prohlášení prodávajícího o tom, že poskytuje záruku. Takové prohlášení lze najít v kupní smlouvě, obchodních podmínkách, reklamačním řádu, záručním listu nebo na obalu výrobku. Jelikož není záruční doba dána zákonem, závisí pouze na prodejci, jak dlouhou záruční dobu poskytne svým zákazníkům.

Záruční servis se poskytuje v rozsahu, který byl zpravidla určen výrobcem nebo dodavatelem. Záruka na zboží se prodlužuje o dobu poskytování servisních služeb, avšak by neměla přesáhnout více než 30 dní. Občanský zákoník, dodací podmínky nebo individuálně sjednaná kupní smlouva uvádí lhůtu, ve které musí být záruční servis proveden. Veškeré činnosti, které nelze považovat za záruční, spadají pod pozáruční servis. 

×

Online poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Poptávka je určena výhradně k zasílání poptávek, nebo dotazů souvisejících s činností dané firmy/firem. Zprávy mohou být korekturovány našimi operátory, následně jsou zaslány klientovi.