Marketingový průzkum, výzkum trhu – Jihomoravský kraj

Základem každého marketingového rozhodnutí jsou přesné a spolehlivé informace. Díky marketingovému výzkumu trhu tak získáte mnoho informací potřebných pro váš podnik a jeho tržně orientované řízení. Firmy zabývající se výzkumem trhu v lokalitě Jihomoravský kraj.

1–8 firem z 8 nalezených Filtry

1netpromotion group s.r.o. (pobočka Brno)3 pobočky

4.6
★★★★★
★★★★★
(26)
Heršpická 813/5, Brno-střed
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná Ověřená

Využijte potenciál online světa. Svěřte svůj web do rukou týmu profesionálů v online marketingu. Pomocí špičkových nástrojů hravě pomůžeme zvýšit hodnotu Vašeho webu. Na základě Vašich potřeb zvolíme optimální mix služeb tak, aby Vaše stránky plnily Vaše požadavky. A když by to náhodou nešlo,…

2BUILDING CZ s.r.o.

3.1
★★★★★
★★★★★
(1)
Nopova 3611/52, Brno-Židenice Bezdlužná

Provádíme správu a údržbu nemovitostí. Nabízíme činnost v oblasti marketingu a marketingových průzkumů trhu. Zabýváme se výrobou reklamních předmětů a poradenské služby v oblasti dotací. Provozujeme ubytovnu, kapacita 80 lůžek.

3Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků

Vinařská 965/6, Brno
Dnes už má zavřeno

Naše asociace působí v oblasti zdravotnických prostředků. Podporujeme české výrobce a dodavatele, kteří dodávají kvalitní produkty a služby.

4MAR-EKON s.r.o. - řízení vaší firmy

Kociánka 8/10, Brno Bezdlužná

Pomáháme firmám prosadit se na trhu - marketing, ekonomika, účetnictví, ale i obchod, administrativa a lidské zdroje.

5AUGUR Consulting s.r.o.

Společnost AUGUR Consulting, kterou v roce 1996 založil sociolog Marián Svoboda, je profesionální českou agenturou, která svým klientům nabízí již dvacet let komplexní služby v oblasti realizací výzkumů a průzkumů sociologického typu, výzkumů veřejného mínění, průzkumů a výzkumů trhu,…

6Uhlířová Eva

Provádíme tvorbu marketingových plánů i také průzkum trhu a zprostředkováním reklamních služeb.

7monit s.r.o.

4.5
★★★★★
★★★★★
(1)
Purkyňova 125, Brno-Královo Pole Bezdlužná

Společnost monit se soustředí na oblast marketingu, e-marketingu, logistiky a e-bussinesu, aplikovaného do strategie firem s využitím moderních komunikačních služeb. Nabízí komplexní digitální marketingový nástroj MobileSYSTEM a mnoho nových a inovativních řešení v oblasti digitálního marketingu.…

8Chmellar s.r.o.

Pomoc se vstupem na B2B trhy Ruska a východní Evropy, zastoupení v obchodu, marketingu, průzkumy B2B trhu.


Marketingový průzkum, výzkum trhu – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách


Marketingový průzkum, výzkum trhu v lokalitě Jihomoravský kraj – detailní popis

Marketingový výzkum trhu poskytuje potřebné informace, které pomáhají marketingovým manažerům rozpoznávat a reagovat na marketingové příležitosti a hrozby. Zahrnuje specifikaci, shromažďování, analýzu a interpretaci informací sloužících jako podklad pro rozhodování v procesu marketingového řízení.

Marketingový výzkum trhu je cenným nástrojem, který lze využít při zakládání nové firmy, zavádění nového výrobku na trh, expandaci na nový trh, pro zisk informací o tom, jak si vede konkurence atd. Díky marketingovému výzkumu trhu lze zjistit, kde jsou mezery na trhu, o jaké produkty je zájem, proč nejsou zákazníci spokojení, jaké produkty nabízí konkurence, kolik stojí produkty konkurence a mnoho dalšího. 

Typy marketingového průzkumu trhu

  • Primární průzkum trhu – spočívá v jednání s lidmi. K jeho metodám patří dotazník, rozhovor nebo mystery shopping.
  • Sekundární průzkum trhu – spočívá ve shromáždění a analýze dat, které jsou k dispozici. Jedná se např. o analýzu webu, průzkum veřejně přístupných zdrojů, zisk údajů z analytických nástrojů atd.
  • Kvantitativní průzkum trhu – zahrnuje stovky až tisíce respondentů, aby zachytil názory i chování lidí co nejvíce standardizovaně. 
  • Kvalitativní průzkum trhu – umožňuje hlubší poznání chování lidí a jejich názorů, postojů a preferencí. 

Fáze marketingového průzkumu trhu

  1. Definování marketingového problému a cílů průzkumu
  2. Sestavení plánu průzkumu
  3. Shromáždění informací
  4. Statistické zpracování a analýza dat
  5. Prezentace výsledků