Administrativní služby – Uhelná okres Jeseník

Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Uhelná.

1–1 firem z 1 nalezených Filtry

1Bohemaland Zlaté Hory

3.0
★★★★★
★★★★★
(65)
27.9 km Zlaté Hory 710, Zlaté Hory
Otevřeno do 24:00
Bezdlužná

Bohemaland Zlaté Hory, se sídlem Zlaté Hory 710, 793 76, Zlaté Hory, v okrese Jeseník a v kraji Olomoucký kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 92831, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2016. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem…


Administrativní služby – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Jeseník


Administrativní služby v lokalitě Uhelná – detailní popis

Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.

Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?

  • Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
  • Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou 
  • Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi

Výhody outsourcingu administrativy

  • Více času na zaměření se na klíčovou agendu
  • Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
  • Úspora personálních kapacit
  • Efektivní snížení nákladů
  • Zvýšení výnosů firmy
  • Zvýšení efektivity práce

Nevýhody outsourcingu administrativy

  • Závislost na externím dodavateli 
  • Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
  • Cizí pracovník ve firmě
  • Nutná zvýšená opatrnost a kontrola

Administrativní servis

  • Tisk, skenování, kopírování
  • Vyřizování telefonních hovorů
  • Vystavování faktur
  • Zpracování knihy jízd
  • Správa zasedacích místností
  • Zastupování na úřadech
  • Služby archivu a spisové služby
  • A další obvyklé administrativní práce