Administrativní služby – Bruntál
Administrativa je jednou z nejméně oblíbených a časově velmi náročných činností v podnikání. Pokud nechcete ztrácet čas administrativou, využijte outsourcing administrativy. Přehled firem poskytujících administrativní služby v lokalitě Bruntál.
1AK UNIVERSUM, s.r.o.
AK UNIVERSUM, s.r.o., se sídlem Čaková 35, 793 16, Čaková, v okrese Bruntál a v kraji Moravskoslezský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 19002, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 1998. Předmětem podnikání je: Hostinská činnost Masérské…
2Lyžařský areál SKI ANNABERG - půjčovna
Lyžařský areál SKI ANNABERG - půjčovna, se sídlem Andělská Hora 537, 793 31, Andělská Hora, v okrese Bruntál a v kraji Moravskoslezský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 40230, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2004. Pracuje u nás 1 -…
3KOMORNÍČEK.cz
KOMORNÍČEK.cz, se sídlem Komora 66, 793 71, Holčovice, v okrese Bruntál a v kraji Moravskoslezský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 54984, Krajský soud v Ostravě. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2012. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání…
4Václav Kalda (pobočka Osoblaha)1 pobočka
Václav Kalda, se sídlem Slunečná 154, 793 99, Osoblaha, v okrese Bruntál a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 1995. Předmětem podnikání je: Masérské, rekondiční a regenerační služby Výroba, obchod a služby neuvedené v…
5KADEŘNICTVÍ MICHAELA
KADEŘNICTVÍ MICHAELA, se sídlem Úvalno 13, 793 91, Úvalno, v okrese Bruntál a v kraji Moravskoslezský kraj. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2013. Předmětem podnikání je: Holičství, kadeřnictví Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3…
Administrativní služby – další kategorie
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Bruntál
Administrativní služby v lokalitě Bruntál – detailní popis
Každé firmě se nevyplatí mít vlastní administrativní zaměstnance. Veškerou agendu administrativy je možné svěřit do rukou odborníků a využít tzv. outsourcing administrativy. Tito odborníci provádí administrativu každý den, znají příslušnou legislativu, mají přehled o vedení účetnictví, mají výborné organizační schopnosti a navíc jsou velmi efektivní a výkonní.
Pro jaké firmy je vhodný outsourcing administrativy?
- Malé firmy, které nemohou mít vlastní zaměstnance v administrativě
- Firmy, které potřebují výpomoc s mimořádnou administrativou
- Firmy, které se chtějí pojistit proti nesprávnému zacházení s citlivými informacemi
Výhody outsourcingu administrativy
- Více času na zaměření se na klíčovou agendu
- Možnost přenesení části rizik na externího dodavatele
- Úspora personálních kapacit
- Efektivní snížení nákladů
- Zvýšení výnosů firmy
- Zvýšení efektivity práce
Nevýhody outsourcingu administrativy
- Závislost na externím dodavateli
- Zvýšené riziko neloajálnosti externích pracovníků
- Cizí pracovník ve firmě
- Nutná zvýšená opatrnost a kontrola
Administrativní servis
- Tisk, skenování, kopírování
- Vyřizování telefonních hovorů
- Vystavování faktur
- Zpracování knihy jízd
- Správa zasedacích místností
- Zastupování na úřadech
- Služby archivu a spisové služby
- A další obvyklé administrativní práce