Vývoj, konstrukce v oblasti automobilů – Zlín

Dnešní moderní doba klade stále větší nároky na automobily a automobilovou dopravu. Zvyšující se životní úroveň a zvyšující se počet obyvatel má vliv nejen na množství aut, ale i na jejich výkon či bezpečnost. Přehled konstruktérů v lokalitě Zlín.

1–8 firem z 8 nalezených Filtry

1AWL-Techniek CZ s.r.o.

4.7
★★★★★
★★★★★
(21)
Zlínská 230, Otrokovice,…
Otevřeno od 8:00

Zabýváme se výrobou a vývojem výrobních automatů s důrazem na svařování, konstrukci. Vyrábíme jednoúčelové stroje. Více informací naleznete na naší webové stránce.

2KOMPONENTY, a.s. ZLÍN

3.9
★★★★★
★★★★★
(8)
Hlavničkovo nábřeží…, Zlín

Společnost KOMPONENTY, a.s. ZLÍN má dlouholetou tradici a zkušenosti s vývojem, výrobou i prodejem komponentů a to nejen pro obuvnickou výrobu. Nabízí široký výběr výrobků od pryžových podešví a podpatků po kompaktní a lehčené pryžové desky, gumárenské směsi, obuvnické chemikálie a suroviny pro…

3EUROZET s.r.o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(2)
Ludkovice 39, Biskupice Bezdlužná

Tlumiče pérování a autodíly na zakázku jsou nosným výrobním programem. Tlumiče pérování, ventily pérování a další sortiment vyrábíme na autobusy, traktory a nákladní automobily české i zahraniční výroby.

4Kubíček Karel s.r.o. (Zlín)2 pobočky

Naším prioritním oborem jsou dokončovací práce zejména plastových dílů pro seriovou výrobu v automobilovém průmyslu. Jedná se o závěrečnou výrobu, kontrolu, kompletaci, expedici plastových dílů vyráběných seriově.

5Car Technic1 pobočka

4.9
★★★★★
★★★★★
(35)
Dostihová 612, Slušovice
Otevřeno od 8:00
Bezdlužná

Car Technic, se sídlem Dostihová 612, 763 15, Slušovice, v okrese Zlín a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 222157, Městský soud v Praze. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2014. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je: Výroba,…

6KRESTA RACING s.r.o.

4.9
★★★★★
★★★★★
(15)
Družstevní 1047, Luhačovice Bezdlužná

KRESTA RACING s.r.o., se sídlem Družstevní 1047, 763 26, Luhačovice, v okrese Zlín a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 64338, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2009. Pracuje u nás 6 - 9 zaměstnanců. Předmětem podnikání…

7AUTO POLÁCH, s.r.o.

AUTO POLÁCH, s.r.o., se sídlem Brumovská 1035, 766 01, Valašské Klobouky, v okrese Zlín a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 22394, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 1996. Předmětem podnikání je: vývoj a výroba obuvi…

8KAFOCAR s.r.o.

5.0
★★★★★
★★★★★
(2)
Tečovská 1325, Malenovice-Zlín
Otevřeno od 8:00

KAFOCAR s.r.o., se sídlem Tečovská 1325, 763 02, Malenovice-Zlín, v okrese Zlín a v kraji Zlínský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 119344, Krajský soud v Brně. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2020. Pracuje u nás 1 - 5 zaměstnanců. Předmětem podnikání je:…


Vývoj, konstrukce v oblasti automobilů – další kategorie

Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Zlín


Vývoj, konstrukce v oblasti automobilů v lokalitě Zlín – detailní popis

Historie vývoje automobilu je velmi dlouhá a sahá až do období před naším letopočtem. Prvním převratným vynálezem v dopravě bylo kolo, které existovalo 4000 let před naším letopočtem a pocházelo ze Sumeru. První stroj s vlastním pohonem byl vynalezen v roce 1690 a jednalo se o Papinův parní stroj. V roce 1975 James Watt upravil parní stroj do podoby, kterou známe dnes. První parní vůz sestrojil v roce 1690 francouzský inženýr Nicolas Joseph Cugnot. K prvním průkopníkům automobilu patřil i český vynálezce Josef Božek, který v roce 1815 představil svůj vlastní parní stroj. Už od počátku 19. století se konstruktéři snažili o nalezení jiného pohonu, než byla pára.

Podle mnoha odborníků je prvním automobilem v historii lidstva vůz vídeňského mechanika Siegfrieda Marcuse, který ho předvedl v roce 1870. Jednalo se o vozidlo s benzinovým motorem chlazeným vodou, s elektromagnetickým zapalováním a ručním řazením rychlosti. K dalším významům vozům té doby patřil vůz německého mechanika Gottlieba Daimlera a vůz německého konstruktéra Karla Benze. Oba dostali na svůj vůz patent. Tyto patenty daly konstrukční podobu dnešním automobilům. Významným mezníkem pro automobilový průmysl byl rok 1903, ve kterém se začala upřednostňovat výroba a zlepšování benzinových motorů. O tento pokrok se postaral americký vynálezce Henry Ford.

V současnosti množství automobilů prudce stoupá kvůli zvyšující se životní úrovni a zvyšujícímu se počtu obyvatel. Kvůli tomu stoupají nároky na automobilky a jejich nové automobily. Automobilky vyrábějí automobily, které mají výkonnější motory, vyšší průměrnou rychlost, lepší jízdní vlastnosti, lepší vybavení apod. Nároky nestoupají pouze na automobily, ale i na jejich řidiče. V lidských silách není možné zvyšovat schopnosti koncentrace a rychlé reakce, a tak automobilky vyvíjejí a stále zdokonalují nové technologie, které pomáhají řidičům v náročných situacích. Se stoupajícím počtem aut stoupá také počet dopravních nehod, a proto se bezpečnost vozidel dostává do popředí zájmů výrobců automobilů. 

Kvůli klesajícím zásobám ropy a zemního plynu, ale také snaze o ochranu životního prostředí, se automobilky zaměřují na vývoj a zdokonalování alternativních pohonů. Dnes jsou už běžné hybridní automobily, automobily na elektrický pohon, LPG nebo CNG. Existují však i motory na vodíkový pohon nebo sluneční záření.